pátek 6. března 2015

Auto a práškové barvení

Tentokrát jsem dostala za úkol opět něco zcela jiného a nového. Auto. Vím, že je to pro dorty víceméně běžné, ale chápejte. Nepeču zase tak dlouho a nejsem profesionál, takže já jsem se s dortem ve tvaru auta ještě osobně nesetkala. Ale pokud už jste si ode mě něco přečetli, tak víte, že výzvy se snažím přijímat a splnit (i když ne vždy to dopadá na výbornou). Dala jsem se do toho s tím, že je důležité, aby to alespoň vzdáleně připomínalo cosi sloužící pro převoz osob a menšího nákladu po vozovce.

Mám-li být upřímná, autům nerozumím. No, to je vlastně ještě možná slabé slovo. Auta jdou naprosto mimo mě. Teda alespoň co se různých typů, značek a jiných technických náležitostí týče. Jsem v tomhle směru typická žena (což vlastně ani není pravda, protože většina žen, které znám mají o autech docela dobrý přehled,což naprosto nechápu). Poznávám auta podle barvy a nestydím se za to. ;) 

Ale k věci. Tím, že se v autech vůbec, ale opravdu vůbec nevyznám, bála jsem se, aby dort vypadal tak, jak má, tedy jako auto. Naštěstí mě moje moc milá zákaznice neomezila nějakým konkrétním typem nebo tvarem (nevím, jak se odlišují různé druhy aut), takže o to jednodušší pro mě bylo splnit zadání.
Tvar jsem tedy vytvořila (i když upřímně si nejsem jistá, jestli vůbec auto tohoto typu existuje, ale přesto jsem na něj byla opravdu hrdá) a byl čas nahodit na něj nějakou super barvu. Jistě, nejlepší by byla stříbrná, jenže jak to udělat jsem nevěděla. Ale přemýšlela jsem o tom a přišla na to (geniální věta). Použila jsem barvu v prášku a musím říct, že to byl moc dobrý nápad. Práce s ní byla jednoduchá jak v práškovém, tak v rozředěném stavu a efekt, který teda na fotkách asi moc nepůjde vidět, byl taky dobrý (samozřejmě nemůžete očekávat famózní super třpyt a lesk, navíc jsem měla docela tmavý odstín). Ještě pro upřesnění, barvou v prášku nemyslím práškové barvivo, takové to, které koupíte v supermarketu, ale opravdu barvu určenou pro cukrářství. Je mnohem jemnější a kvalitnější. :)
Vím, vím, fotky nic moc, ale jaksi jsem neměla po ruce foťák, takže jsem musela fotit na bratrův mobil (můj "cihlový" mobil by to asi úplně nezvládl). To znamená, že fotky nejsou moc kvalitní, ale alespoň ilustračně by mohly stačit.

Tak co myslíte? Mohlo by takové auto vůbec existovat?

BONUS na závěr:
 A protože mám ty nejvíc nejlepší zákazníky, tak mi byly poslány i dívatelnější fotky. Moc děkuji!! :)



Žádné komentáře :

Okomentovat