pondělí 18. srpna 2014

Mickey Mouse (never again)

Nedokážu všechno. Je to tak. Já jsem s tím smířená a doufala jsem, že lidé, kteří si u mě budou objednávat dorty počítají s tím, že nejsem vyučená cukrářka, a tudíž nedokážu úplně překrásné a úžasné dorty.

No, teď už ale k věci (dortu). Zadání bylo jasné - sedící Mickey Mouse. Obyčejně bych udělala potahovaný dort, ale tentokrát jsem si řekla, že bude lepší, když ho potřu krémem a z tvarovací hmoty vytvořím jenom doplňky typu uši, nos, ocas, atd. Musela jsem upéct 3 dávky korpusu, spotřebovala jsem šílené množství krému a ještě šílenější množství barviva (obarvit cokoliv na černo je fakt dost těžké), ale nakonec myslím, že se mi to celkem i povedlo. Sice to nebyla přesná kopie Mickeyho Mouse, spíš krteček s obříma ušima, ale na mou úroveň cukrářství to snad celkem šlo.

Stejně mám z něj celkem dost :D
Teď tedy k úvodu, abyste pochopili prvních pár vět, které tady píšu. Dort byl pro jistou paní, kterou neznám. Dohodila mi ji jedna spolužačka. Přijely si pro něj společně, vše bylo v pořádku. Odjely s dortem. Doufala jsem, že vše bude v pořádku. O to větší a horší bylo mé překvapení, když mi o pár hodin později přišla zpráva od té spolužačky, že dort se úplně rozpadl a všechno padlo na ni, protože dohodila tak neschopnou "pekařku". Nevěděla jsem, co dělat, přece jen bydleli nějakých 30 km daleko. Bylo mi hrozně špatně z toho, že za to sjeli onu spolužačku, když za to nemohla. Čekala jsem katastrofu. Že upadla hlava, noha, nápis a ještě se propadlo tělo. Mí báječní rodiče pro dort jeli a hned mi volali, že mu upadlo ucho, které hned napíchli zpět a kousek ruky se odloupl, což taky hned navrátili do původního stavu. Tak vám nevím. Jediné, co vím, je, že jsem si odnesla velké ponaučení. I malá pochyba o tom, zda to zvládnu, je pochyba. Takže pokud si nejsem jistá zákazníkem, nebudu se pouštět do ničeho nového. Každopádně, jednou se to asi stát muselo. Nebo ne?






Žádné komentáře :

Okomentovat