sobota 31. května 2014

Ovečka Shaun

Jak už asi vyplynulo z jiných příspěvků, tam, kde teď bydlíme, nebydlíme dlouho (geniální věta :) ). Každopádně, o to úžasnější mi přijde, že už i tady se najdou takoví, kteří ve mě a má pečení mají důvěru. Takže jsem dostala za úkol upéct dort ve tvaru ovečky Shaun. Vlastně to byla taky celkem výzva, ostatně jako každý další dortík, protože většinou peču dorty s postavičkama nahoře, kdežto tentokrát to měl být dort vykrojený ve tvaru ovečky.

Malinko tlustší ovečka


Nejproblematičtější bylo vymyslet, jak vytvořit iluzi nerovného povrchu (vlny). Vyzkoušela jsem mnoho různých vychytávek, ale pořád se mi to nějak nezdálo. Když už jsem byla v koncích, napadlo mě přidat na povrch pár marshamallow (doufám, že se to takhle píše) bonbonků a pokrýt potahovkou.


Dokonce to šlo i celkem rychle. Takže: Úkol splněn! :D

Žádné komentáře :

Okomentovat