čtvrtek 18. ledna 2018

Předvánoční dorty a slonisko

Je leden, já vím. A přesto se honosím nadpisem předvánoční dorty. No ano. Pekla jsem je totiž ještě před Vánoci. Asi Vám to došlo, jasně, ale i tak to raději osvětlím. Jak jste si taky jistě všimli, dlouho dlouho jsem nic moc nepřidávala. Není to proto, že bych nic nepekla, to jistě ne, je to proto, že se toho na mě nahromadilo mnoho, a tak jsem neměla čas psát a zásobit Vás svými výtvory. To víte, bylo před zkouškovým, potom zkouškové, měla jsem pár koncertů se svým milým a do toho všeho Vánoce. Ač se Vám to nemusí zdát, na mě toho už bylo dost, a to se ani nezmiňuji o všech záležitostech, které jsem musela vyřešit doma. Ale teď už dost. Jdeme na dorty.
Byly to dva dětské dorty a jeden ovocný. Začnu tím ovocným, ten byl takový nejklasičtější, řekla bych. Byl to dort ve tvaru srdce s vanilkovým krémem, oříšky a ovocem na vršku. Prostě klasika, kterou má každý rád. Další dort byl dort s vláčkem pro malého Danečka. Pokud hádáte, že tenhle mě musel moc bavit, hádáte zcela správně. Je to přesně můj styl. Roztomilý, pro dítě, s drobností na povrchu (vláčkem, v tomto případě). Byla to sranda! A nakonec "dort nedort". Možná spíše takový řez. Těžko říct. Byl určen na oslavu desátých narozenin a měl být prostě zábavný. Nic konkrétního, jednoduše nějaký pěkný dort, co se bude dobře krájet. A tak jsem vytvořila takový hezký, barevný party dort. Ten mě taky bavil. Byl takový abstraktní, takže jsem se na něm mohla dost vyřádit, a to občas taky potřebujete. 

Takže tolik k dortíčkům, které Vám utekly, velmi stručně, ale trefně. Ještě se pokochejte fotkami. Na úplný konec Vám ještě přidám fotku největšího díla ve svém životě, které jsem musela vytvořit pro účely svého studia. Dalo to nejen mě ale i mému milému tolik práce, že by byl hřích se s ním nepochlubit. :D





A na závěr...to je on. Můj největší výtvor!

2 komentáře :