pondělí 4. září 2017

Záhada dortu

Úplně jednoduchý dort s ne tak jednoduchými nápisy. To byl požadavek. Nic víc, nic míň. Jediné kritérium byly dva nápisy, které mi upřímně nedávaly moc smysl, ale byly pravděpodobně něčím významné pro oslavence. Vlastně, ani nevím, k jaké příležitosti tenhle dort byl. Teda! Teprve teď mi to došlo. Každopádně, ani to mi nezabránilo ho upéct.

Byl to další dort na poslední chvíli. Dozvěděla jsem se o něm dva dny před tím, než měl být odevzdán, což by asi bylo celkem v pohodě, kdyby:
  •          venku bylo přijatelnější, čili ne tak šíleně horké, počasí
  •          se mi vše neničilo pod rukama
  •          všechno drželo na svém místě
  •          to nebyl den, na který jsem pekla ještě jeden dort (ten s jahodami, mimochodem)
A tak tedy místo ideální konstelace nastalo pár bodů, které zase tolik ideální nebyly a situaci dost zkomplikovaly. Ale nebyla bych to já, kdybych se zalekla a dort nevytvořila. A taky, že ne. Jeho velikou výhodou bylo, že neměl být nijak zvlášť zdobený, a z toho už se dá vytěžit alespoň čas. Čas jsem využila na záchranu roztékajícího se krému, na opravení popraskané potahové hmoty a hlavně na nápisy. Ach, ty nápisy. Nedržely, tekly, rozpíjely se, prostě všechno špatně. Mám-li být upřímná, s nápisy jsem nebyla vůbec spokojená. Na druhou stranu jsem už ze sebe více dostat nemohla. Tedy mohla, ale asi bych musela celý dort tvořit úplně od začátku. A na to už jsem sílu fakt neměla.

Pozitivní na tom všem bylo, že dort se moc líbil. Možná i kvůli tomu, že jsem na něj opravdu neměla moc času. Kdo ví, ale líbil se. A to je oč tu běží. J



Žádné komentáře :

Okomentovat