pondělí 24. dubna 2017

Velikonoční košíčky - opožděně, ale přece!

Byly Velikonoce!! Asi jste to postřehly, uznávám. Ty zajíčky, kuřátky a především ovečkami (!) přeplněné uličky v každém malém, větším i největším obchodě se nedaly přehlédnout. A pokud už mě znáte delší dobu, tak Vám jistě neuniklo, že velikonoční pečení je moje velmi velmi oblíbené. Letos jsem si ale chtěla dát pauzu. Jenže, znáte to. Řeknete si: "Nic dělat nebudu. Ne, prostě ne. Raději se budu válet a prokrastinovat, protože, proč ne?" a pak Vás To napadne. Napadne Vás, že byste přece jen něco upéct mohli (a ke všemu víte, že tak dlouho byste se válet stejně nevydrželi). Něco úplně nového a úplně úžasného. A tak jsem vzdala nicnedělání a začala modelovat králíčky a kuřátka (a kachničky a králičí zadečky).


Nenechte se mást obrázky! Nejde o cupcaky jako v minulých letech (ty si můžete připomenout tady). Jsou to košíčky z těsta na čokoládové sušenky s náplní z krémového sýra, ozdobené kapkou vanilkového krému, zeleným kokosem a malými velikonočními ozdůbkami. A to je vlastně všechno. Nezní to možná úplně fascinujícně, ale mně to pro tentokrát stačilo. Navíc, všem moc chutnaly, což je samozřejmě to nejlepší, co může být, takže za mě velká spokojenost. 


Doufám, že Vy jste Velikonoce prožili podle svých představ a nenecháváte se otrávit tím nekonečně a otravně proměnlivým počasím. A kdyby náhodou ano, tak se uklidňujte tím, že jaro už se jistojistě blíží. Tedy, snad. Prostě musí, jinak to nevidím. 😊

Taková lehce ospalá kachnička :)




Žádné komentáře :

Okomentovat