pondělí 10. dubna 2017

Extra čokoládový medvídek

Dětský dortík!! A ve tvaru medvídka! To je dort přesně pro mě. Tedy ne na jídlo, samozřejmě, ale je to přesně ten, který mě baví tvořit úplně nejvíce. Navíc, tento měl být extra čokoládový, což bylo o to lepší, protože čokoláda je mooc fajn. A zjištění, že stále existují čokomaniaci jako jste Vy, je poněkud...uklidňující.

Když už jsem u těch čokomaniaků, všimli jste si taky, kolik v poslední době existuje tzv. antičokoholiků, kteří tvrdí, že čokoládu nemají rádi? Pokud ne, tak vězte, že já jsem jich potkala překvapivě mnoho. Jejich důvody jsou mi neznámé. Možná je to čím dál modernějšími sklony ke "zdravému" způsobu života. Mnohem pravděpodobnější mi ale přijde, že jde o postoj pouze na oko. Když jim totiž nabídnu čokoládu nebo něco s její příchutí, s obdobou věty "tak, abych neurazil/a" si stejně nabídnou. 

Takže prosím všechny ty, kteří "trpí" tímto postojem - neřešte to, čokoláda je dobrá, zdravá a náladu zlepšující. Takže se hodí i do zdravých životních stylů. A pokud jste tvrdohlavci, tak si stůjte za svým. Na nás čokoládu milující alespoň zbude více příležitostí k naplnění naší vášně. 😊



2 komentáře :