středa 20. července 2016

Kiwi limonáda

Taaak. Úplně stagnuju, já vím, ale nedokážu si pomoct. Na psaní asi potřebuju náladu, a té bylo v poslední době nějak málo. Ale abyste neřekli, stále peču, jak jen to jde, a vymýšlím další a další nejrůznější mňamózní "blbosti". A tahle mě teda docela dostala.



To jsme tak jednoho víkendového odpoledne seděli na zahradě a sužovalo nás docela velké horko. A tak mě napadlo vyrobit opět nějakou domácí limonádičku. Problém ovšem nastal, když jsem zjistla, že doma moc surovin na nějakou osvědčenou nemáme, takže byl čas zaexperimentovat. Nakonec jsem objevila kiwi, citrony a v létě nepostradatelnou mátu a vzniklo z toho něco opravdu velice dobrého. Sama jsem se musela pochválit. Limča byla velice osvěžující, lehce kyselá a chuťově vážně dobrá. Navíc je úplně jednoduchá a relativně rychlá. Určitě ji vyzkoušejte. A prostřídejte ji s mou borůvkovou limčou z loňska. :)

Kiwi limonáda

nachystejte si:

3 citrony
8 kiwi
4 větvičky máty
1/2 hrnku sirupu z agávě (nebo jiného sirupu)
1,5 - 2 litry perlivé vody
led

1. Kiwi a mátu rozmixujte na kaši. Vložte do hrnce a přidejte šťávu ze všech citronů. Na středním plameni za stálého míchání vařte asi 15 minut. Pak sejměte z ohně a nechte alespoň 30 minut vychladnout.

2. Do směsi z kiwi nalijte sirup z agáve nebo jiné sladidlo dle vlastního výběru a pořádně rozmíchejte. Zalijte perlivou vodou a podávejte ve sklenicích naplněných ledem.

Žádné komentáře :

Okomentovat