neděle 8. května 2016

Ovesno-banánové palačinky

Dlouho tady nebyl žádný zdravý recept. A tyhle palačinky teda určitě zdravé jsou. Neobsahují pšenici, neobsahují cukr a neobsahují mléko. Pokud jste se zatvářili byť je trochu znechuceně, tak se začněte zase tvářit normálně. Klidně nasaďte úsměv. Já mám totiž důkaz toho, že i takovéto palačinky mohou být mooc dobré. Můj tatínek jich totiž spořádal hned pět!!


Tyhle palačinky vlastně nejsou nic moc nového. Já už jsem o nich slyšela asi před třemi roky. Bylo to v jednom videu o rychlých svačinkách. Jejich příprava totiž opravdu je velmi rychlá a taky snadná. Všechny ingredience se hodí do mixéru, umixují na hladkou hmotu, a pak už se jen usmaží jako klasické palačinky. No uznejte, není tohle značka ideál? Určitě jim dejte šanci, ať už po ránu nemáte čas nebo si chcete jednou trošku odlehčit. :)

Ovesno-banánové palačinky

nachystejte si:
1 hrnek ovesných vloček
1 banán
1/2 - 3/4 hrnku sojového mléka
špetku soli

1. Všechny ingredience vložte do mixéru. Já osobně jsem použila takový ten starý typ, ve kterém připravuji snad úplně všechno. Umixujte do hladké středně tekuté hmoty.

2. Těsto nalévejte na pánev, v případě potřeby ji vymažte tukem, a smažte jako klasické palačinky. Pak už vychutnávejte tak, jak máte palačinky rádi.


Žádné komentáře :

Okomentovat