neděle 21. února 2016

Hasičská helma pro dobrovolné hasiče

Dalším, již zmiňovaným dortem, byl dort ve tvaru hasičské helmy určený dobrovolným hasičům z Brušperka. Tedy, ne přímo jim, ale měl být cenou do tomboly na jejich každoročně konaném plese. Musím říct, že jsem se ani tentokrát neobešla bez obav, neboť je jasné, že tento dort měl být ten tzv. 3D, tedy měl svým tvarem připomínat onu hasičskou helmu. Ale!!! Nakonec jsem s výsledkem nadmíru spokojená.

Ořezávání, ač nebylo asi extrémně složité, mě stálo mnoho nervových spojení, ale bez toho už by to asi ani nešlo.Ovšem, ořezávání nebylo jedinou komplikací týkající se tohoto dortu. Tou druhou byl znak obce Brušperk. Samozřejmě, velmi chytrá Raduš, mě napadalo nechat ho natisknou na jedlý papír přibližně 5 minut potom, co jsem na něm začala pracovat, ale tak, to nevadí. Navíc, musím se Vám přiznat, docela jsem se na něj těšila, respektive na to vybarvování. Nevím proč, vzhledem k faktu, že je to docela piplačka, ale mám tohle vyhrávaní ráda. Sice jsem OPĚT malinko klela, ale stejně převažovala zábava. 


Dort jsem odevzdala, sklidil nadšení (jupíííí!!!), a tak jsem moc ráda a doufám, že výherce bude také nadšen.




VŠECHNY DORTY NALEZNETE ZDE :)

Žádné komentáře :

Okomentovat