čtvrtek 6. srpna 2015

Mimoni IV - tohle už tu dlooouho nebylo!

"Pečeš ráda, pečeš ráda, pečeš ráda, pečeš ráda..."

Tak ani odříkání těchto slov mi nepomohlo od naprostého šílenství a nalézání mých stinných stránek při vytváření těch žlutých, ošklivých, šíííleně oblíbených postaviček. Ano, ano, mám na mysli mimoně. A moc mi nepomohl ani fakt, že jsem je tvořila už tady, tady a tady. Ale neberte to negativně, je naprosto pochopitelné, že je všichni tak milují. Jsou malí, mluví takovou tou zvláštní mluvou a prostě jsou jistě děsně rozkošní. A!! Zaslechla jsem, že je o nich celý jeden nový film. Pro upřesnění - neviděla jsem ho a ani to neplánuji. Ne, že bych snad neměla ráda animáky. Jenom po těch hodinách strávených nad linkou se zády ohnutými v nepříliš pohodlném úhlu, abych vytvořila dalších 13 mimoňů, nemám tu potřebu se na ně ještě dívat v televizi.


Když si tak čtu ten první odstavec, zní to dost nehezky, uznávám. A upřímně, při jejich tvorbě jsem dokonce pronesla pár neslušných výrazů, což obyčejně fakt nedělám, jak Vám ti, kteří mě znají, jistě potvrdí. Ale když těm figurkám, nad kterými jsem strávila tolik času, začali odpadávat ruce a nohy, musela jsem se i já uchýlit k takovému nízkému činu jako jsou vulgarismy. Další dost divnou věcí, kterou jsem na sobě při výrobě mimoňů vypozorovala, byly projevy čirého bláznovství. To, že si mluvím sama pro sebe, jsem už nějak zkousla a nepřijde mi to zas tak děsivé (ačkoliv chápu, že lidem v mém okolí to může připadat poněkud pofiderní, ale co už), ovšem, když jsem se přistihla, jak mluvím na ty právě vytvořené figurky mimoňů, musela jsem uznat, že něco už vážně není úplně v pořádku...


Ale skončeme pozitivně. Když jsem si zanadávala a dopovídala, měla jsem dort skoro hotový. Musela jsem se ještě vypořádat se stabilitou figurek na dortu a mým antitalentem na číslice, ale tak nějak to dopadlo relativně dobře. :)

PS: Více dortů naleznete zde.




Žádné komentáře :

Okomentovat