sobota 9. května 2015

Čokoládovo-karamelové cupcaky

Tak tohle jsou ty cupcaky, o kterých jsem se minule zmiňovala. Musím říct, že po dlouhé době jsem i já prohlásila, že tohle se mi opravdu povedlo. Pro vysvětlení, většinou jsem vůči sobě docela hodně kritická (mí drazí rodiče by mohli povídat). Ale tentokrát to bylo jiné. Moc se mi líbil jejich vzhled i chuť. Jemné a nadýchané kávovo-čokoládové těsto, karamelový krém a samozřejmě karamel uvnitř i na cupcaku a jako milé zakončení slané preclíky.



Chutě se skvěle doplňovaly a i slané preclíky byly úplně báječné. Pokud si říkáte, že použít slané preclíky do sladkých dortíků je hloupost, pak to musíte vyzkoušet. Myslím, že ochutnání Vás přesvědčí o naprostém opaku. Pravda je, že slané tyčinky nebo preclíky se skvěle doplňují jak s čokoládou, tak s karamelem. To jsem se naučila už v útlém dětství, kdy jsme s mými bratry tajně ze stolu kradli tyčinky a přikusovali k nim čokoládu. No jo, už tenkrát jsem byla gurmán jak se patří. :D


Tentokrát omluvte to, že nepřidám recept. Nějak v poslední době nic moc nestíhám. Dost se toho nahromadilo. (Co se dá dělat, maturitní období se nám "konečně" nachyluje k velkému finále.) Ovšem, už jen 3 týdny a všechno by se mohlo uklidnit. Ani netušíte, jak moc se na tu dobu těším. Teď je to celkem o nervy. Jistě, musí si tím projít mnoho lidí, a tak každý posoudí sám.


Pro tentokrát se tedy prosím smiřte s fotodokumentací. Zkuste popustit uzdu fantazii a recept si jistě najdete či vymyslíte. No a nebo, pokud jsem Vás tedy přesvědčila o tom, jak báječné byly, buďte trpěliví a snad se dočkáte receptu ode mě. Mějte se krásně, nestresujte se a užívejte dne.



Žádné komentáře :

Okomentovat