pondělí 6. dubna 2015

Velikonoce v trošku slabším provedení

Je to tak, na nic není čas, učení se hromadí. I když, faktem je, že občas mi přijde, že to učení na maturitku řeším jenom já. Ale prostě je to tak, od přírody jsem tak trochu šprt a hlavně docela perfekcionista, takže prostě nemůžu svůj mozek přesvědčit, aby si dal chvilku pohov a třeba jeden celý den se nic neučil. Teda alespoň teď před maturitou to nejde vůbec.



No a i proto jsem letošní Velikonoce (alespoň oproti těm loňským, které si můžete připomenou tady) tak trošku odflákla. Letos jsem opět upekla cupcaky, ale ve velmi zjednodušené formě. Takové ty klasické s "hnízdem" a vajíčky. A vlastně, nakonec se mi taky líbily. Hlavně mě hrozně bavily, protože jsou úplně super chaotické a nemusí na nich být nic pravidelného, což je prostě super. Můžete se na nich vyřádit, aniž byste vlastně tušili, co z Vašeho snažení vznikne. Občas je takové pečení dost polehčující a uklidňující.


No ale aby toho nebylo málo, letos se k mým pekařským aktivitám přidala i maminka a upekla naprosto ňuňaté velikonoční linecké. Posuďte sami. Mně nadchlo. Prostě mini kuřátka a králíčci...ach joo, asi jsem malinko divná, ale co už. :D Od jisté doby jsem s tím víceméně smířená.


Každopádně, Velikonoce byly plné zvláštních úkazů. Vždyť už jen to počasí! Velmi mi připomnělo film Kouzelná země skřítků. Pokud jste ho neviděli, určitě se mrkněte. Myslím, že letošní jaro v něm určitě najdete. (teeda, dokonce se mi to rýmuje)

Ale to už by k letošním Velikonocům bylo všechno. Užívejte "jara" a mějte se famfárově.


Ty ovce jsem si prostě nemohla odpustit :)


Žádné komentáře :

Okomentovat