středa 11. března 2015

Květiny a motýli

O své úchylnosti na květinové dorty už jsem se zmiňovala. Připomenout si to můžete třeba tady (jistě po tom všichni toužíte). :)
Každopádně, konečně přišla další příležitost ke květinovému dortu. Mimochodem byl to dort k autu, které jsem pekla naposled. Pro pochopení, pekla jsem dva dorty pro jednu osobu, která je měla pro své sourozence - dvojčata. A ne, nebylo to pro mě a mého bratra, kdyby Vás to náhodou napadlo, neboť jak jistě víte, pro nás už jsem dorty pekla v lednu (tenhle a tenhle).




Ale teď už konečně k dortu, o kterém by měl být tento článek. Měla jsem naprosto volnou ruku, takže super. Mohla jsem se vyřádit. Samozřejmě velmi sofistikovaně, jinak to ani neumím. :D Jedinou podmínkou byly květiny a něco "ženského". Na začátku jsem si myslela, že to bude jednoduché. Vždyť dorty jako tento už jsem pekla mnohokrát. Ale jak už jistě tušíte, malinko jsem se přepočítala. Chtěla jsem ho trošku jiný, protože kdo by taky chtěl tvořit stále to stejné, že ano... Pátrala jsem po inspiracích, které tentokrát překvapivě selhaly a nakonec se rozhodla pro svou oblíbenou metodu "volného proudu pečení" (teeda, z tohohle asi vytvořím pojem).


A výsledek? Modrý základ s červenými kvítky a červenohnědými motýly. Vše završeno jménem oslavenkyně. V závěru to bylo vlastně úplně jednoduché, ale přesto fungující. To je přesně to, co mě na tvoření baví - v jednoduchosti je a bude krása.



Žádné komentáře :

Okomentovat