neděle 1. února 2015

Sladká kuchařka Jamieho Olivera

Tentokrát to bude o mém dalším super pekařském objevu. V jistém časopise jsem si všimla malinkaté reklamy na novou kuchařku z edice FOODTube Jamieho Olivera. Samozřejmě se jednalo o Sladkou kuchařku (co jiného byste ode mě čekali) od autorky Jemmy Wilson. Nějakou dobu mi ta knížka ležela v hlavě, až jsem se konečně a definitivně rozhodla udělat si v předmaturitním stresovém období radost a koupit si ji. Ano, rozhodovala jsem se víceméně podle obalu a jména Jamie Oliver, protože to je vážně frajer a myslím, že ten by něco špatného asi nevydal. V knihkupectví jsem ji lehce prolistovala a věděla jsem, že to je můj osud. :)


Jasně, zní to jako klišé, ale byla to prostě láska na první pohled. Z několika důvodů: 1. Jamie je Jamie (překvapivě :D ), 2. Jemma je neskutečně sympatická,  o čemž mě přesvědčila i její videa na Youtube a 3. kniha obsahuje vážně super recepty, takže je i pro mě ideální (vězte, že recepty moc často nepoužívám, spíš se je snažím vylepšovat a pozměňovat). Zkrátka a dobře, abyste pochopili, musíte si ji koupit (čímž samozřejmě nechci dělat reklamu). ;)


Abyste nemysleli, že o ní budu jen teoretizovat a vychvalovat ji zbůhdarma, upekla jsem své první cupcaky podle jejího návodu. Byly to Red velvet cupcakes, o které už jsem se kdysi dávno pokoušela a dopadlo to tak trošku katastrofálně. Řekněme, že úplně červené nebyly. :) Tentokrát jsem tedy postupovala podle Jemmy a výsledek byl mnohem uspokojivější. Ano, musím na tom v mnohém zapracovat,  ale přesto sklidily cupcaky velké nadšení. Takže spokojenost nejvyšší.


Na fotkách moc nevidíte, jak červené byly, ale vážně byly. A nepoužila jsem polevu z krémového sýra, protože si v těch českých krémových sýrech tak nějak nevím rady, ale tvarohový krém, který sice není z knihy, ale je taky moc moc fajn.

A detail na moc rozkošné soví košíčky

PS: Taky milujete ty staroučké notebooky, které se Vám během psaní 3x vypnou a Vy musíte psát znovu a znovu totéž? :D

Žádné komentáře :

Okomentovat