sobota 28. února 2015

Cookies!!

Teď upřímně. Znáte něco lepšího než jsou cookies? Ty máslové sušenky s kousky báječné čokolády, které jsou po obvodu úžasně křehké a uprostřed ještě úžasněji vláčné? Neznám asi nikoho, kdo by je neměl rád. Navíc jsou tak báječně jednoduché. Vlastně snad ani neznám nic jednoduššího. I když můj první samostatný pokus by mohl vypovídat o opaku.



Bylo mi ale jenom 7, takže jsem si mohla nějaké to faux pas dovolit. ;)
Tenkrát jsem dostala svou úplně první kuchařku. A ke všemu Barbie kuchařku!! Byla jsem úplně nejvíc nadšená, takže byla jen otázka času, kdy z ní něco upeču. Poprvé mi se sušenkami pomohla mamka, jenže já jsem byla mooc netrpělivé dítě, takže jsem je další týden musela upéct znovu. Jenže tentokrát sama, protože pomocná ruka mé maminky jaksi nebyla nablízku. Ale šla jsem do toho naplno. Všechno šlo báječně, až na malý zádrhel. V rozpisu ingrediencí se psalo "1/2 lžičky soli". Podotýkám, že jsem byla asi ve druhé třídě, takže jsem měla právo na to nevědět, co to hloupé lomítko znamená. Tenkrát jsem myslela, že je to 1 až 2 lžičky soli. Dvě se mi zdály docela dost, tak jsem do těsta přidala jednu (ale celkem pořádnou) lžičku soli.


A tady jeden starší a barevnější pokus
Po ochutnání první sušenky jsem musela uznat, že něco jsem asi opravdu nezvládla. Ale věřte nebo ne, zase tak špatné to nebylo. Dokonce se snědly rychleji než várka "obyčejných". Ale podruhé už jsem to raději nezkoušela. I když občas mám malé nutkání přisypat trochu více soli. Mohlo by to být takové inovativní. Ale myslím, že teď už jsem na to trošku srab. Takže uvidíme...










Žádné komentáře :

Okomentovat