neděle 25. ledna 2015

Selfish one

Konečně jsem si udělala radost a stvořila dortík podle mého (a pouze mého) přání. Měla jsem narozeniny, a tak jsem samozřejmě už trošku dopředu přemýšlela, jak ho udělat. Letos bylo mou obrovskou výhodou, že bratr už dort měl. Nemusela jsem se tedy zabývat tím, že by na něm měly být prvky pro nás oba (případně něco neutrálního). Takže tentokrát to byl prostě dort jenom pro mě a taky jsem si jeho výrobu patřičně užila.



Vždycky jsem chtěla vyzkoušet chocolate mousse cake. No a tohle byla skvělá příležitost. Zvolila jsem brownie základ. Problém lehce nastal právě s čokoládovou pěnou. Už jsem ji zkoušela, to ano, ale ještě nikdy jako náplň do dortu. Navíc se ve všech receptech objevovala pěna ze smetany a tu já moc nemusím. Zkusila jsem to s pěnou z vajec a dopadlo to báječně. Čokoholikův sen by nevypadal jinak. Všechno jsem doplnila bohatou vrstvou jahod, malin a borůvek a okraj ozdobila čokoládou. To bylo taky velmi vtipné. Poprvé jsem riskla vylít čokoládu na strukturovanou folii. Drama, které nastalo v okamžiku, kdy jsem ji chtěla vyloupnout si asi každý dokáže představit...



Ale nějak jsem se se vším poprala. Na okraji sice nebyly pravidelné obdélníky, ale lehce chaotické úlomky působí možná ještě zajímavěji. S ovocem jsem si taky trochu nevěděla rady. Chtěla jsem mít dort fakt hezký. Sice to chvilku trvalo, ale nakonec jsem s výsledkem vážně spokojená. A teď mám další rok na přemýšlení o svém narozeninovém dortu.

A nakonec i s kytičkou

Žádné komentáře :

Okomentovat