sobota 10. ledna 2015

Kůň podruhé

Ano, nadpis je lehce zavádějící, ale musím se s něčím svěřit. Koně už jsem kdysi měla snahu upéct. Jenže z onoho pokusu vyšel jakýsi mutant lehce podobný koni. Tak přece jen, bylo to moje druhé pečení (nebo třetí??), takže jsem měla právo na nedokonalost a jednoduchost.



Tentokrát jsem se ale snažila fakt více. S výsledkem jsem celkem spokojená. Netvrdím, že při pohledu na něj budete váhat, zda to není opravdová hlava koně, ale na můj vkus :D je to dobré. A hlavně, a to je nejdůležitější, zákaznice byla velice spokojená. To mi vždycky udělá hroznou radost. A taky to samozřejmě povzbudí. Občas, když už máte pocit, že se vším seknete se takový hezký zážitek fakt hodí.

Takže nakonec rada, pokud o ni stojíte. A pokud ne, stejně ji napíšu. Neberte život tak vážně. Nestojí to za ty nervy.


Žádné komentáře :

Okomentovat