čtvrtek 7. srpna 2014

Dort, který málem způsobil rodinný konflikt

Můj další výtvor je sportovní, konkrétně fotbalový. Měl být dárkem na desáté narozeniny jednoho malého fotbalisty, velkého fanouška klubu Sparta Praha. Jakmile jsem ale oznámila svým rodičům, jaký dort mám dělat, byla z toho téměř třetí světová. Na dortu mělo být logo onoho nejoblíbenějšího fotbalového klubu oslavence, což můj tatínek, mimo jiné fanoušek Baníku, nemohl rozdýchat. Samozřejmě, že nakonec to zvládl, i když pokaždé, když na tenhle dort přijde řeč, neodpustí si nějakou jízlivou poznámku.





Musím se přiznat, že stejně jako valná většina ostatních sportů, jde i fotbal naprosto mimo mě, takže jsem spíš řešila, jak nejlépe vytvořit ono logo. Rozhodla jsem se pro vybarvení potravinářskými barvami, přidala dres a něco jako fotbalové míče a trsy trávy.

Na poslední chvíli jsem přidělala kopačáky na strany :)


Toť můj fotbalový dort.

Žádné komentáře :

Okomentovat